Vragen? Bel Omny Fin

0228 - 870055

Klachtenregeling

Mocht een opdrachtgever en/of andere betrokkenen aanmerkingen hebben op het handelen van een medewerker of op de dienstverlening van één van de vestigingen van Omnyacc dan kunt u zich wenden tot de contactpersoon van de vestiging, de compliance officer of de vertrouwenspersoon.

Wij gaan ervan uit dat meldingen te goeder trouw zijn en uiting geven aan oprechte, gegronde zorg. Alle meldingen worden door ons zorgvuldig beoordeeld. Wij zullen uw klacht of melding vertrouwelijk behandelen.

Laatste nieuws

17 sep
Maar liefst 35 procent van de Nederlandse ondernemers heeft moeite met het vinden van een degelijke, onafhankelijke adviseur voor externe...
03 apr
Met hun bancaire achtergrond, opleiding tot financieringsspecialist en ervaring geven onze financieringsspecialisten Cees Jan de Jager en William...
Akkoord
Wij gebruiken cookies om de ervaring op onze website te verbeteren, statistieken bij te houden en je toegang te geven tot onze social media.
Door gebruik te maken van deze website of door op akkoord te drukken, ga je akkoord met ons cookiebeleid. Je kan cookies ook niet accepteren.